Queixes, suggeriments i propostes

La ciutadania pot fer arribar al seu ajuntament les queixes i suggeriments referents a temes com l'estat del carrer, enllumenat públic, infraestructures municipals, edificis privats, veïns, etc. Així com totes aquelles propostes que consideri oportunes, incloses les incidències o reclamacions sobre un servei, una actuació o una decisió municipal, o bé, les idees que ajudin a millorar el servei de l'organització.

A continuació es detalla la normativa que sustenta aquest dret, així com la manera per fer arribar les queixes i suggeriments.

  1. Normativa reguladora:

  • Llei 26/2010, del 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya.
  • Llei 29/2010, del 3 d'agost, de l'ús dels mitjans electrònics al sector públic de Catalunya.
  • Llei 11/2007, del 22 de juny, d'accés electrònic dels ciutadans als serveis públics.
  • Llei 30/1992, del 26 de novembre, de Règim Jurídic de les administracions públiques i del Procediment Administratiu Comú i modificacions posteriors.
  • Llei 19/2014, del 29 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern.
  1. Quin cost té:

  • Gratuït
  1. Qui pot sol·licitar-ho:

  • Qualsevol persona
  1. Canals de tramitació:

  • Telemàticament
    Podeu adreçar a l'Ajuntament queixes, suggeriments i propostes sobre temàtiques del vostre interès que afecten a la Palma de Cervelló en aquest enllaç: Tramitar
  • Presencial
    Podeu adreçar a l'Ajuntament queixes, suggeriments i propostes sobre temàtiques del vostre interès que afecten a la Palma de Cervelló. L'horari per fer-ho és el d'atenció ciutadana.
Darrera actualització: 24.08.2024 | 15:37
Darrera actualització: 24.08.2024 | 15:37