Oficina d'Atenció a la Ciutadania (OAC)
Aquest servei s'encarrega de donar informació, ajuda i orientació a la ciutadania i empreses que requereixin realitzar tràmits o altres actuacions, per facilitar i resoldre de manera àgil i efectiva les necessitats de la ciutadania.
Es facilita la tramitació de moltes gestions amb l’administració i es manté les funcions de registre general per presentar els documents dirigits a l’Ajuntament.
Com puc presentar una instància des de casa?
Fent click a aquest enllaç podeu presentar la vostra instància de forma telemàtica.
Horari d'Atenció a la Ciutadania
- De dilluns a divendres de 9 a 14 h
- De l'1 de gener al 25 d'abril i del 24 d'octubre al 31 de desembre:
- De dilluns a divendres de 9 a 14 h i dijous de 17 a 18.30 h
En cas d'emergència truqueu a la Policia Local. Telèfon: 639 38 61 63