Les autoritats estan adoptant mesures de tot ordre de suport a les famÃlies, les empreses i els/les autònoms/es adreçades a minimitzar l’impacte social i econòmic derivats de l’estat d’alarma per COVID19.
Per poder beneficiar-se de totes aquestes mesures els ciutadans/es, empresaris/à ries i autònoms/es, necessiten fer trà mits i requereixen de documentació que han de facilitar diferents administracions.
La situació de confinament parcial i la necessitat de mantenir les mesures de distà ncia social i de reduir, en la mesura del possible, la mobilitat recomanen afavorir la realització de trà mits de forma telemà tica. La realització de trà mits de forma telemà tica amb l’administració però, exigeix de coneixements, sistemes d’autenticació i habilitats que molts ciutadans i ciutadanes no tenen assolits. Donar-los suport en aquesta relació telemà tica és l’objectiu d’aquest servei que Diputació de Barcelona activa temporalment amb carà cter extraordinari i ofereix als ajuntaments SeTDIBA i que tenen com a destinataris finals  la vostra ciutadania (particulars, empreses, entitats,...)
Aquest servei d'adreça als ciutadans que necessiten fer trà mits amb ajuntaments que són usuaris dels serveis SeTDIBA.
Si teniu una trucada del ciutadà , podeu recopilar les dades i enviar-les directament al correu tramits@diba.cat o bé a través del següent formulari: http://setdiba.diba.cat/node/710
Telèfon: 934020606
Mail: tramits@diba.cat
Formulari web:Â https://bit.ly/suporttramits
Disponibilitat del servei: del 8 de juny al 24 de juliol.Â
Horari:
de dilluns a divendres de 9 a 18h del 8 de juny al 17 de juliol
*Horari especial del 20 al 24 de juliol de 9 a 14h