La intenció de l’Ajuntament de la Palma és fer un casal d’estiu amb totes les garanties de seguretat que demana la situació que vivim actualment.
Per a conèixer quantes persones estarien interessades a participar del casal, s’ha creat una enquesta que es pot respondre fins al 17 de juny i que servirà també de preinscripció al casal.
Totes les propostes d’activitats tindran la supervisió de l’equip directiu de l’AEC La Trampolina i d’un responsable higienicosanitari format expressament per la Generalitat de Catalunya en temes de la Covid-19 i mesures de seguretat i protecció. Aquest estiu, el casal farà activitats dins de l'Escola El Solell, aixà com d'altres espais municipals: zona dels horts i el riu, la font del marge i diverses localitzacions de l'entorn. No es faran activitats fora del municipi. El casal va dirigit als infants nascuts entre el 2008 (6è) i el 2017 (P3). Hem de tenir present que hi haurà un nombre limitat de places, els grups d’activitats tindran una rà tio d’un monitor per cada deu infants i no es podran ajuntar amb altres grups del casal per dur a terme les diferents activitats. Us proposem un casal ple d’activitats, com per exemple gimcanes, jocs de cooperació, jocs d’aigua, jocs d’orientació, tallers, festes de l'escuma i moltes altres activitats lúdiques dutes a terme amb tota la seguretat possible. Recordem que, per poder realitzar el casal, hi haurà d’haver un mÃnim de 30 infants inscrits per setmana.
Enllaç al formulari