Ajudem a la ciutadania a fer tràmits en línia

Dimecres, 10 de juny de 2020

Les autoritats estan adoptant mesures de tot ordre de suport a les famílies, les empreses i els/les autònoms/es adreçades a minimitzar l’impacte social i econòmic derivats de l’estat d’alarma per COVID19.

Per poder beneficiar-se de totes aquestes mesures els ciutadans/es, empresaris/àries i autònoms/es, necessiten fer tràmits i requereixen de documentació que han de facilitar diferents administracions.

La realització de tràmits de forma telemàtica amb l’administració exigeix de coneixements, sistemes d’autenticació i habilitats que molts ciutadans i ciutadanes no tenen assolits. Donar-los suport en aquesta relació telemàtica és l’objectiu d’aquest servei que Diputació de Barcelona activa amb caràcter extraordinari.

Dades bàsiques del servei
Telèfon: 934 020 606 / Mail: tramits@diba.cat  
Horari: de dilluns a divendres de 9 a 18h

Darrera actualització: 30.07.2024 | 17:56