Aquest servei s'encarrega de donar informació, ajuda i orientació a la ciutadania i empreses que requereixin realitzar tràmits o altres actuacions, per facilitar i resoldre de manera àgil i efectiva les necessitats de la ciutadania.
Es facilita la tramitació moltes gestions amb l’administració i manté les funcions de registre general per presentar els documents dirigits a l’Ajuntament.
Carrer Sant Cristòfol, s/n._________________________________________________________
La ciutadania pot fer arribar al seu ajuntament les queixes, suggeriments referents a temes com l'estat del carrer, enllumentat públic, infraestructures municipals, edificis privats, veïns, etc. Així com totes aquelles propostes que consideri oportunes, incloses les incidències o reclamacions sobre un servei, una actuació o una decisió municipal, o bé, les idees que ajudin a millorar el servei de l'organització.
Normativa reguladora:
• Llei 26/2010, del 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya.
• Llei 29/2010, del 3 d'agost, de l'ús dels mitjans electrònics al sector públic de Catalunya.
• Llei 11/2007, del 22 de juny, d'accés electrònic dels ciutadans als serveis públics.
• Llei 30/1992, del 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú i modificacions posteriors.
• Llei 19/2014, del 29 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern.
Quin cost té:
Gratuït
Qui pot sol·licitar-ho:
Qualsevol persona
Canals de tramitació:
Podeu adreçar a l'Ajuntament queixes, suggeriments i propostes sobre temàtiques del vostre interès que afectin la Palma de Cervelló en aquest enllaç: Tramitar. O per correu-e: (Necessites javascript per veure aquest correu-e)
Podeu adreçar a l'Ajuntament queixes, suggeriments i propostes sobre temàtiques del vostre interès que afecten a la Palma de Cervelló. L'horari per fer-ho és el d'atenció ciutadana. És preferible demanar cita prèvia.