La Seu electrònica és l'espai virtual que té a disposició la ciutadania per accedir a la informació, els serveis i els tràmits electrònics de l'Ajuntament de la Palma de Cervelló sense condicionaments ni d’horaris ni d'espai, amb la màxima seguretat i contribuint a un ús més eficaç i eficient dels recursos públics. Es configura una oficina virtual oberta a totes hores i cada dia de l'any.
Enllaç a la seu electrònica. Tràmits i gestions
Fem-ho fàcil, és un servei que t’ajuda de manera personalitzada a fer tràmits electrònics amb el teu ajuntament o administració, com ara superar dificultats en l’ús dels sistemes d’identificació i signatura digitals, presentar qualsevol sol·licitud a través d’internet o accedir a notificacions electròniques.
(Necessites javascript per veure aquest correu-e)
Tel. 93 595 04 64
La ciutadania pot fer arribar al seu ajuntament les queixes, suggeriments referents a temes com l'estat del carrer, enllumenat públic, infraestructures municipals, edificis privats, veïns, etc. Així com totes aquelles propostes que consideri oportunes, incloses les incidències o reclamacions sobre un servei, una actuació o una decisió municipal, o bé, les idees que ajudin a millorar el servei de l'organització.
Normativa reguladora:
• Llei 26/2010, del 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya.
• Llei 29/2010, del 3 d'agost, de l'ús dels mitjans electrònics al sector públic de Catalunya.
• Llei 11/2007, del 22 de juny, d'accés electrònic dels ciutadans als serveis públics.
• Llei 30/1992, del 26 de novembre, de Règim Jurídic de les administracions públiques i del Procediment Administratiu Comú i modificacions posteriors.
• Llei 19/2014, del 29 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern.
Quin cost té:
Gratuït
Qui pot sol·licitar-ho:
Qualsevol persona
Canals de tramitació:
Podeu adreçar a l'Ajuntament queixes, suggeriments i propostes sobre temàtiques del vostre interès que afecten a la Palma de Cervelló en aquest enllaç: Tramitar
Podeu adreçar a l'Ajuntament queixes, suggeriments i propostes sobre temàtiques del vostre interès que afecten a la Palma de Cervelló. L'horari per fer-ho és el d'atenció ciutadana.
Què és una factura electrònica?
Una factura electrònica és un document electrònic que:
Qui està obligat a presentar les factures en format electrònic?
Tots els proveïdors que hagin lliurat béns o prestat serveis a l’Administració Pública poden expedir i remetre factura electrònica. En tot cas, estan obligades a l’ús de la factura electrònica i a la seva presentació a través del punt general d’entrada que correspongui les entitats que tot seguit es relacionen, en un import superior a 5.000 €:
Qui no està obligat pot, igualment, presentar la factura electrònica
Quin format ha de tenir la factura electrònica?
La factura electrònica ha de tenir el format Facturae i firma electrònica avançada, segons l’especificació XMLAdvanced Electronic Signatures (XAdES)
Disposicions generals
Per al correcte enviament de les factures és obligatori informar dels següents camps segons l’annex de l’Ordre HAP/1074/2014, de 24 de juny, per la que es regulen les condicions tècniques i funcionals que ha de reunir el Punt General d'Entrada de Factures Electròniques.
Enviament de la factura?